onsdag 31 augusti 2011

Ny stad

Ja då va vi framme efter en lång natt, hade varit lite bättre om man hade kunnat slummra en stund, men så blev det inte så i går kväll va man ganska trött.
Vägskyltarna kan man väl läsa, men resten i denna stan är mycket svårare att begripa, kolla bara denna skylt som fanns i bussen och visade vart vi skulle och vilken ska vi hoppa av på ,,,,,,???

Som tur va så hade den en sida till som det stod på engelska och japanska. Lite spännande stad, jag vill ju gärna tycka att jag har bra lokalsinne, men i denna staden har jag svårt för att hitta nör det har blivit mörkt.
Vi gick nog lite vilse i går kväll, hade ju bara tänkt vi skulle ut och äta middag och handla lite vatten och annat gott. Den rundan tog sex kvart att hitta tillbaka till hotellet, har varit ute idag (en timme gånger två rundor, så två timmars orientering i byn) när det är ljust och har kommit på att vi va ganska vilse igår men vi va ganska nära i mellan åt. I alla fall så har jag kollat lite bättre idag så jag tror jag ska ha lite bättre koll i kväll, ska till Hard Rock Cafe´ o se om de har någon cool keps och kanske en tröja.

1 kommentar:

  1. Tjabba!

    Ni har det knappt bra :) Ni kan ju se om ni hittar nått roligt i spelväg till lilla mig :)

    ha de bäst!

    SvaraRadera