torsdag 11 augusti 2011

Framme!!

Resan tog oss 28 timmar! Allt började lite snett, planet från Köpenhamn till Frankfurt var försenat 45 min, när vi kom till Frankfurt var planet till Singapore försenat en halvtimme, vilket sedan utökades till 2 timmar då det läckte vatten och reparation var nödvändig, det innebar att vi satt 1,5 timmar på planet utan att göra något annat än att vänta!
Midnatt precis lyfte vi mot Singapore! Resan tog runt 14 timmar tror jag det var, jag kommer inte ens ihåg när vi var framme, men vi hade en timme till godo innan planet till Sydney lyfte (tur vi hade lite extra tid på oss i och med förseningen).
Resan till Sydney gick snabbt, tror det tog 5 timmar, skulle vara 7.45 men i och med tidsskillnaden på 2 timmar så hamnade vi på 5.45 timmar, alldeles lagom!
Efter vi landat tog vi en taxi till lägenheten, checkade in och gick ner på stan på jakt efter frukost och schampoo! Hem igen, duschade, gick till jobbet vid 10 tiden, lunch 12 hem 15.00 dödens trött var jag, vi somnade 17.15! Sov gott hela natten til 06.00 :)
Nu känner jag mig pigg och utvilad! I eftermiddag ska vi jaga rätt på internet till lägenheten, sen kan vi ladda upp lite bilder från resan!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar